söndag 21 februari 2016

10 frågor

1. En bild på dig själv som du tycker mycket om.
Finns ingen
2. Vilka är dina bästa turist-tips i din stad?
Landströms för middag, Bishops för en öl (23årsgräns), Hundspann på vinter, fjällvandra till rattekk, Abisko, trollsjön, pidjas.... ja fjällvandra, annars är inget så spektakulärt.

3. Vilken drink ska man bjuda dig på?
GT, älskar white russian men försöker vara *-,;vegaaan;,-*

4. Hur var du när du va 15? 
Läste typ 80 böcker om året jag var femton. Tränade som en psyksjuk. Skrev mycket och tänkte att jag var speciell.

5. Vad gör du på lördagar?
Olika. Såklart. Igår åt jag plommon och klappade min kompis hund i min kompis soffa.

6. Hur skulle du vilja bo?
I min nya lägenhet. Yääää. Ska måla badrummet pastellrosa och tapetsera vardagsrummet mörkrött. Vill bo som paret i Survive Style 5+. Finaste intredningsfilmen.

7. Ett recept som du lagar ofta.
Krossade tomater på 100 olika sätt.

8. Vilken är din favoritsvordom?
Helvete, den ligger så bra i munnen. Har sagt fitta mkt men försöker sluta för vill använde det ordet på andra sätt i huvudsak.

9. Vilka är dina guilty pleasures?
Om det är saker man njuter av och känner skuld för att man njuter av - Jag saknar blodigt kött. Jag saknar Marabou choklad. Jag saknar gräs. Jag saknar att göra folk förälskade :(

10. Vill du rekommendera dina läsare något? 
Hade det här inlägget i utkast och trodde först att alla svar var saker jag själv skrivit, och skämdes för att jag var töntig. Kom sedan på att jag bara inte raderat förra personens svar *puh*. Jag rekommenderar den koreanska filmindustrin och att sluta knarka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar